targi ehandlu
Obrazek

VII Targi eHandlu

Targi eHandlu

22 października 2014, na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędą się VII Targi eHandlu. Jest to niezwykle ważne wydarzenie branżowe, na którym warto się pojawić (jako wystawca, prelegent – ale także jako właściciel czy przyszły właściciel sklepu internetowego). W tegorocznych targach bierze udział ponad 120 wystawców czyli firm, które liczą się w branży i oferują szereg rozwiązań oraz usług dla e-biznesu.Niezaprzeczalną zaletą jest wstęp wolny dla zwiedzających Targi – wystarczy zarejestrować się na stronie wydarzenia, aby wziąć w nim udział.

Kongres eHandlu i Gala Ekomersów

Jeśli masz ochotę na solidną dawkę wiedzy to weź udział w Kongresie eHandlu. Jest to wydarzenie powiązane z targami, które będzie miało miejsce 23 października. Nie jest to już niestety opcja bezpłatna – o kosztach przeczytasz tutaj.

Po konferencji odbędzie się długo oczekiwana gala Ekomersów – rozstrzygnięcie konkursu i przyznanie nagród dla najlepszych rozwiązań wspomagających prowadzenie handlu w Internecie. Nagrody przyznają Jurorzy konkursu oraz sami użytkownicy (Internauci), którzy już wybrali swoich faworytów.

Agenda

Niestety mimo zapewnień, że agenda zostanie uzupełniona do 15 września (z przesuwanym terminem do 25 września), do dziś nie dowiesz się w 100% za co płacisz. Tak czy inaczej warto zainteresować się tym, co już wiadomo. Na 2 scenach równocześnie odbędą się łącznie 24 prezentacje praktyków ze świata e-biznesu.

Agenda prezentuje się następująco:

Tematy – Scena Paryż A

  • Nowe logo sklepu – rebranding na podstawie sklepu cyfrowe.pl
  • Innowacja w e-commerce. Nie bój sie być inny, stwórz własny rynek!
  • Jak chmura Windows Azure może wspomóc Ciebie w rozwoju biznesu
  • USP (unique selling proposition – wyróżnik oferty) jako skuteczne narzędzie do zwiększania współczynnika konwersji
  • Oswajamy e-przepisy. Praktyczne zastosowania nowej ustawy o prawach konsumenta w sklepie internetowym
  • Przyszłość e-commerce na wyciągnięcie ręki
  • Real time marketing w ecommerce
  • Marketing transakcyjny jako w świecie wielu kanałów komunikacji i sprzedaży
  • 10 lekcji o videomarketingu, dzięki którym już jutro możesz zarabiać więcej

Tematy – Scena Paryż B:

  • Jak angażować swoich klientów? Content marketing narzędziem do opowiadania historii w e-commerce.
  • e-commers vs. mcommerce
  • Po co budować markę? Przecież i tak wszyscy chcą najtaniej.
  • Ochrona praw konsumentów po nowemu czyli jak prowadzić e-biznes po 25.12.2014
  • Optymalizacja w praktyce. Czego możesz się spodziewać po usprawnieniach konwersji?
  • Newton i jego zasady w e-commerce
  • Wyniki badania opinii konsumentów kupujących w sklepach tradycyjnych i w e-commerce
  • Innowacyjne rozwiązanie problemu ostatniej mili
  • Kiedy warto zainwestować we własny system sklepu internetowego a kiedy warto skorzystać z gotowego rozwiązania w SaaS

Który z tych bloków wybierasz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>