optymalizacja konwersji w sklepie internetowym
Obrazek

7 sposobów na zwiększenie konwersji w sklepie intenetowym

Poradnik do pobrania

Firma Trusted Shops przygotowała dla Was poradnik o 7 sposobach na zwiększenie konwersji w sklepie internetowym, które mogą skutkować nawet 10-cio procentowym wzrostem współczynnika konwersji. Zalecenia zostały oparte o badania przeprowadzone przez firmę technologiczną trbo z Monachium z 2014 roku oraz ibi Research na Uniwersytecie w Regensburgu jesienią 2015 roku. Kluczem do rozważań jest optymalizacja procesu zakupu, który powinien być prosty, przejrzysty i możliwie krótki. Jednocześnie musi być bogaty w różnorodne formy płatności oraz dostawy. Każde opuszczenie koszyka powinno być monitorowane i analizowane, aby znaleźć odpowiedź na problemy pojawiające się zwłaszcza na ostatnim etapie procesu – tuż przed finalizacją transakcji.

Ankietowani wskazali wśród głównych przyczyn przerwania składania zamówienia i porzucenia koszyka:
  • zbyt wysokie koszty przesyłki (57%),
  • brak odpowiedniej metody płatności (53%),
  • tańszą ofertę w innym sklepie (33%),
  • zbyt długi czas dostawy (24%),
  • problemy techniczne (20%).
Więcej o tym, jak szybko i łatwo zoptymalizować proces zakupowy w Twoim sklepie internetowym, zmniejszyć wskaźnik porzuceń strony i zwiększyć sprzedaż, dowiesz się z poradnika Trusted Shops dostępnego pod kliknięciu w poniższy baner:

lepsza konwersja w sklepie internetowym - darmowy poradnik

Podziel się swoją opinią na temat tego poradnika!

Komentarze

Odpowiedz na „Marcin R.Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>