Pierwsze kroki w Google Data Studio
Google Data Studio to Eldorado dla fanów analizy danych. Kreowanie…
Jak mierzyć skuteczność kampanii dzięki UTM?
Kiedy napracujesz się nad przygotowaniem kampanii marketingowej, wizerunkowej czy sprzedażowej…
Podsumowanie roku z Google Analytics – zrób to sam!
Przez cały rok ciężko pracowałaś/eś, żeby Twoja witryna była odwiedzana…
Jak śledzić zapis na newsletter w Google Analytics i Google Tag Manager?
Prowadzenie newslettera to spore przedsięwzięcie. Zaczynając od kwestii związanych z…
Historie komandosów internetu. Odcinek 1: O pokonywaniu granic, które sami sobie stawiamy. Podcast.
Dlaczego warto opowiadać historie komandosów internetu Prowadząc biznes online…
Google Tag Manager – co to jest i dlaczego warto z niego korzystać
Google Tag Manager – jak poważnie to brzmi! Wiele osób…
Współczynnik odrzuceń na blogu – Google Tag Manager
https://youtu.be/SAQFYxHrflk Masz blog? Daj się wciągnąć w śledztwo! Jednym z…
E-biznes zbudowany na (nie)zwykłej ludzkiej życzliwości
Oto historia dwóch kobiet, które wierzą, że książka to nie…
Jak poprawić user experience strony lub sklepu internetowego? Formularze.
User Experience to ważny aspekt każdego projektu internetowego. Im większą…
Polityka prywatności, Google Analytics i RODO – 3 trudne tematy, które musisz oswoić
Polityka prywatności, Google Analytics i RODO – co te 3…