Już 20 listopada 2014 roku, w hotelu Novotel w Warszawie odbędzie się kolejna już edycja ważnego wydarzenia branżowego – Nowy Kongres Online Marketing. Jest to ogólnopolska konferencja poświęcona zagadnieniom marketingu internetowego.
Dlaczego warto wybrać się na Nowy Kongres Online Marketing?
Nowy Kongres Online Marketing to konferencja z tradycjami – to już ósma edycja tego wydarzenia. Jeśli w pracy odpowiadasz za marketing lub sprzedaż w Internecie, to warto, abyś się na nim pojawił. Organizatorzy zadbali o to, aby prelegenci byli z najwyższej półki. Poznasz narzędzia, które pomogą Ci w codziennej pracy, zdobędziesz i uporządkujesz wiedzę o promocji w sieci tak, aby przygotować plany działań na 2015 rok.
Nowy Kongres Online Marketing – Program konferencji
Organizatorzy przygotowali bardzo ciekawą formułę konferencji, którą rozpoczynają 3 godzinne prelekcje znanych osobistości, a mianowicie:
- Marcin Maj z OS3 opowie o planowaniu kampanii reklamowych w Internecie na rok 2015
- Paweł Tkaczyk z Midea poruszy temat storytellingu i personal brandingu w marketingu online
- Jarosław Kuźniar z TVN przedstawi jak łączy świat offline ze światem online
Myślę, że taki dobór prelegentów gwarantuje świetny początek konferencji!
W dalszej części kongres będzie odbywał się w 2 blokach tematycznych – osobno dla sektora B2B i B2C. Uważam, że jest to świetny pomysł – pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do organizacji konferencji i bardzo mi się on podoba! Każdy będzie mógł słuchać wystąpień, które dotyczą stricte jego zakresu prowadzonej działalności (no chyba, że ktoś kieruje swoje produkty i usługi zarówno do sektora B2B i B2C 🙂 wtedy będzie miał problem z decyzją, który blok wybrać). Obie sesje zakończą się panelami dyskusyjnymi o promocji w sektorze.
Wystąpienia – Online Marketing dla sektora B2B
- LinkedIn – Ewa Betkier, BAN
- Facebook dla B2B – Piotr Chmielewski, SocialMediaNow
- SEO dla B2B – Marcin Kordowski, S3
- Wideo dla B2B – Jan Biłyk, Laurens Coster
- Automatyzacja, RTB – Jakub Cyran, GO.pl
- Content marketing w B2B – Marcin Rzeczkowski, GoldenSubmarine
- E-mail marketing dla B2B – nie podano jeszcze prelegenta
Wystąpienia – Online Marketing dla sektora B2C
- E-commerce – Tomasz Karwatka, Divante
- Facebook dla B2C – Bartłomiej Rak, Socjomania
- SEO dla B2C – Maciej Woźniak, Whites
- E-mail Marketing w B2C – Maciej Ossowski, GetResponse
- Marketing Automation – Grzegorz Błażewicz, SalesManago
- Badania dla B2C – nie podano jeszcze prelegenta
- Ekspansja zagraniczna – nie podano jeszcze prelegenta
- Monitoring Internetu – Michał Sadowski, Brand24
Certyfikowane warsztaty
W trakcie konferencji odbędą się również certyfikowane warsztaty z zakresu:
- Google Analytics – z Maciejem Lewińskim
- Google AdWords – z Krzysztofem Wrońskim
Będą się one odbywały w trakcie innych prelekcji, zatem biorąc w nich udział ominie Cię znacząca cześć Kongresu. Zamiast tego wrócisz do domu z nowymi umiejętnościami popartymi certyfikatem 🙂 Wybór należy do Ciebie!
Więcej na temat Kongresu przeczytasz na stronie http://kongres-online.pl/