Geomarketing – co to jest?
Prowadząc e-biznes często musisz analizować dane. Niejednokrotnie przedstawia się je w formie tabel i wykresów. Pamiętaj jednak, że dane powinny być również odnoszone do przestrzeni geograficznej, w której prowadzisz swoją firmę – do tego przydatne są analizy geoprzestrzenne. Zasięg geograficzny prowadzonej działalności ma duży wpływ na podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych oraz osiągane przez przedsiębiorstwo wyniki finansowe. Analiza danych w kontekście lokalizacji pozwala na spojrzenie z szerszej perspektywy na swój biznes i pomaga budować adekwatne dla danego terenu strategie. Tym właśnie zajmuje się GEOMARKETING.
Konferencja Geomarketing Now
3 grudnia w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie odbędzie się wydarzenie o nazwie Geomarketing Now. Jeśli chcesz zagłębić się w zagadnienia geomarketingu i dowiedzieć jak można wykorzystać dane geograficzne do zarządzania sprzedażą – wybierz się na tę konferencję. W obecnych czasach analizy geoprzestrzenne są bardzo ważnym elementem wpływającym na optymalizację działań sprzedażowych i marketingowych. Jak nigdy dotąd możemy pokusić się o prowadzenie precyzyjnie kierowanych przekazów reklamowych, dostosowanych do grup docelowych. Warto korzystać z tego potencjału!
Jest to pierwsza i jak dotąd jedyna w Polsce konferencja poświęcona tematyce geomarketingu. Kolejna jej edycja dopiero w przyszłym roku. 3 grudnia uczestnicy będą mogli wybierać w dwóch blokach tematycznych: biznesowym – skupionym na zagadnieniach analizujących potencjał sprzedaży oraz reklamowym – skupionym na nowoczesnych formach komunikacji marketingowej – od aplikacji mobilnych na beaconach kończąc. Specjalnie do Polski na to wydarzenie przylecą przedstawiciele HERE – największego na świecie dostawcy map, nawigacji i rozwiązań geomarketingowych, a także będziemy gościć przedstawicieli takich firm jak: Google, T-Mobile, Credit Agricole, DataWise, MoBehave, Millward Brown czy Totalizator Sportowy, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach.
Paweł Kacperek – organizator konferencji Geomarketing Now
Celem konferencji jest wyposażenie Cię w narzędzia, które pozwolą realizować cele biznesowe przy wykorzystaniu informacji na temat miejsc przebywania klientów. Eksperci zaproszeni na konferencję zaprezentują przykłady kampanii reklamowych, w których kluczowy był właśnie geomarketing. Organizatorzy poruszą kwestie związane z Connected Shopping – czyli będą rozważać wszystkie czynniki jakie wpływają na zakup (zarówno w świecie rzeczywistym jak i wirtualnym) w danym miejscu. Dowiesz się również w jakie miejsca należy skierować działania reklamowe, aby ich efektywność była jak największa. Dzięki temu unikniesz inwestowania czasu i pieniędzy w lokalizacje o małym potencjale sprzedażowym.
Koszty i rejestracja
Osobiście uważam, że jest to ciekawe wydarzenie, które może sporo zmienić w spojrzeniu na marketing i reklamę w Twojej firmie. Konferencja jest cenowo w zasięgu ręki – jej koszt to 199 zł brutto. Jeśli chcesz się zarejestrować – kliknij tutaj!
Więcej informacji o Geomarketing Now znajdziesz na stronie internetowej http://www.connectedevents.pl/geomarketing/