Jeśli uważasz, że Twój sklep jest innowacyjny, niezwykle konkurencyjny, intuicyjny, ma wyjątkowy design, a obsługa klienta jest na najwyższym poziomie – pomyśl o wystartowaniu w konkursie e-COMMERCE POLSKA awards 2014.
Druga edycja konkursu dla sklepów internetowych
To już druga edycja konkursu. W pierwszej edycji udział wzięło ponad 100 sklepów, a organizatorzy wręczyli 13 nagród i 3 wyróżnienia. Sklepy są oceniane przez jurorów – ekspertów z branży. Dodatkowo sklepy mogą otrzymać nagrodę specjalną za najlepszą obsługę klienta, którą przyznają użytkownicy. Gra jest zatem warta świeczki! Osobiście tą nagrodą będę najbardziej zainteresowana i uważam, że sklep, który wygra nagrodę od użytkowników będzie największym wygranym tych zawodów.
Dlaczego warto wystartować?
Myślę, że codziennie ciężko pracujesz na sukces swojego sklepu internetowego. Miło by było dostać nagrodę za takie wysiłki! 🙂 Prawda jest taka, że konkurs, to nie tylko szansa na otrzymanie wyjątkowej nagrody, która pociągnie za sobą na pewno sporo dobrego PRu dla Twojego e-biznesu.
Konkurs otworzy Ci oczy na to jak prezentują się inne sklepy, nie tylko z Twojej konkurencji. Da Ci to szerszy obraz branży e-commerce. Możesz zaobserwować jaki jest poziom sklepów we wszystkich kategoriach konkursowych. Jurorzy zapewne uzasadnią dlaczego ktoś otrzymuje nagrodę, więc jeśli to nie będziesz Ty, to dowiesz się, czego jeszcze brakuje Twojemu sklepowi do doskonałości.
Założę się, że po konkursie Twoją głowę zaleje cała fala nowych pomysłów i rozwiązań – wyznaczysz nowe ambitne cele. Nie warto stać w miejscu, a codzienność często powoduje, że zajmujemy się bieżącymi sprawami i nie mamy chwili na konstruowanie nowych strategii i planów na rozwój. Wydarzenia takie jak szkolenia czy właśnie konkursy pomagają na chwilowe zatrzymanie się i dają impuls do zmian. Bezcenne.
A minusy?
Jeśli nie należysz do członków e-Izby niestety za udział w konkursie trzeba zapłacić. Jako, że konkurs ma kilka kategorii jest to koszt od 190 zł netto za pierwszą kategorię i po 90 zł netto za każdą kolejną. Maksymalnie można zgłosić się do 3 kategorii co daje łączny koszt 370 zł netto.
Regulamin konkursu :e-COMMERCE POLSKA awards 2014